Russian (CIS)Ukrainian (UA)

Рекламно-інформаційна газета "Київ на долонях" була заснована у 1997 році.

 

Найбільший тираж у місті та бездоганна доставка власною кур'єрською службою дозволяють максимально швидко проінформувати все платоспроможне населення м. Києва.

 

До переваг РОЗМІЩЕННЯ РЕКЛАМИ В ГАЗЕТІ МОЖНА ВІДНЕСТИ:

- широке охоплення цільової аудиторії по тематиці та географії;

- особливості сприйняття інформації: у письмовому вигляді інформація

сприймається і запам'ятовується людиною краще;

- необмежений час контакту з рекламним повідомленням:

людина читає газету тоді, коли їй зручно;

- реклама в пресі, на відміну від ТБ і радіо, не перериває основний процес

отримання інформації і тому не дратує читача.

 

БЕЗКОШТОВНА ДОСТАВКА - це політика редакції, вона дозволяє:

- максимально прискорити надходження інформації до споживача;

- розширити коло читачів (за статистикою, 1 примірник безкоштовного видання читають як мінімум 3-5 осіб);

- гарантувати постійний реальний тираж.